Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT MENYAMBUT AIDIL FITRI

Pehhhh....cepat masa berlalu kan....tut..tut..dah sebulan ramadhan dah..isksss..isksss agaknyer sempat tak thn depan nak sambut ramadhan...tp aku kecewa dengan keadaan manusia sekarang...terutama kaum melayu..kebanyakkan remaja melayu...dah la bulan puasa bleh plak nak bercumbu-cumbu di kawasan terbuka..yg lg dasyat bleh terang-terang hisab rokok di kawasan terbuka..nauzubillah..terang-terang melakukan kemungkaran..aku nak tegur dari segi fizikal aku kalah..yg bleh aku tegur dlm hati...kalau la aku diberikan satu kekuatan..kelebihan..mau aku sembelih manusia..manusia tu...tah lah..tunggu la kita semua wahai manusia...azab dari Allah akan tiba menimpa kita semua...nak buat mcmner kita yg taat pun terpaksa la menanggung bersama..moga Allah melindungi umatNya yg beriman...Amin...

No comments: