Tuesday, March 8, 2011

PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI


Heheheh....patah tumbuh hilang berganti...inilah pengganti Suki..berikut adalah biodatanya

Nama :  Omey
Panggilan Manja : Mey
Jantina : Betina (alamak arap2 dia tak sakan beranak la)
Usia : Opss tak pasti..tp masa dpt tu kecil lg la.
Asal : Hehehe..dia ni anak pungut...aku jumpa dia di Restoren Marina 4 di Jln Laguna Merbok SP
Jenis : Serasa aku dia ni kacukan Parsi dgn kucing tempatan,,sbb tu berbulu pendek tp warnanya lawa
Kelebihan : Walaupun dia ni bukan kucing Parsi 100% tp keistimewaan dia...cerdik..pandai berak di bilik air
Keburukan : Mmmmm....melawak kasar sgt..sampai hidung aku dia tokak (gigit)..rambut aku pun dia tarik..

Itulah serba sedikit biodata tentang kucing kesayangan aku..peneman aku di kala kesorgan..apa pun aku bersyukur dan berdoa agar semua kucing yg pernah hadir dlm hidup aku dirahmati roh mereka olehNya..Amin...

1 comment:

marina anakcikbob said...

kalo kucing aku mati, sampai bila2 aku ingt diorg..
sebab diorang unique..
sob sob.. :(