Saturday, October 8, 2011

BUDJET 2012...TAHNIAH PERDANA MENTERI KITA....


Pengumunan Budjet 2012 mungkin mengembirakan semua org terutama sekali Penjawat Awan.. akan tetapi aku masih lagi menunggu Keputusan Pertukaran Isteri aku...tah mcmner la tahun ni dapat tak tukar... dah 6 thn bertugas jauh di kepulauan Borneo tu...dah 3 tahun terpisah dgn suaminya.. mungkin sapa yg tak kena..sapa yg tak rasa...anggap ini perkara remeh...siapa kata dok sana bleh kumpul duit... hello kawan tengok harga surat khabar sudah ler...harga sana dgn sini beza..sewa umah teres tiga bilik yg kecik pun RM750...kaya lagi...tiket Air Asia murah...kalau beli masa low season boleh la depa bg RM1 cuba time raya tgk..time cuti sek tgk..tak pun cuti minggu sudah ler...tau la kauorang.. pakai kabel...dah mcm2 kabel guna..fiber optic..wifi pun dah pakai..tak layan..kata depa salah guna kabel politik...tp sama jer adyg dok jugak guna...boleh plak tuhhh...nak buat mcmner dah ada kepentingan la katakan...rakyat biasa mcm aku dgn bini aku ni mana penting...segelumit kuman pun diaorg tak heran...tulah tak tau nak buat mcmner..berkemungkinan terpaksalah mengunakan cara promitif..pegang kapak serang depa la kot..br depa nak dgr kot..time tu merengkok la aku kat sangkar manusia...mcm biasa TAK KENA KAT BATANG HIDUNG DEPA TAK PER LA....

No comments: