Monday, August 27, 2012

ALHAMDULILLAH



Hehehe...semenjak dua menjak ni...eh lama gak la aku tak msk entry br dlm blog aku ni.. hehehehe...bkn per akhir ni rasa sunyi dah terubatttt... Allah telah memakbulkan doa aku selama 4 tahun ni... siap dpt hikmah berganda dariNya.. gaji naik..bonus dpt..gred pun naik...kalu gred naik maknanya gaji naik ler.. 2 x naik.. Alhamdulillah.. dah plak impian aku selama ini bleh tercapai... impian kebanyakan jejaka...hehehe PKQ666#.. Hehehe guna imiginasi sendiri ler kereta jenis perrrrr....so bg kekawan semua yg baca entry aku ni.. byk bersabar... bila Allah uji kita sbb kalau kita cukup bersabar...kita akan dpt ganjaran... betul sbb aku sendiri alaminya.. Allah maha adil...maha pengasih..maha penyayang...Dia uji kita sbb Dia ingat kat kita...Dia syg kat kita... Kini aku bahagia.. kini aku ada satu lg ujian.. cahaya mata.. semua member dan saudara yg sewaktu dgn aku dah dpt.. aku dah dpt tp Allah dah ambil dia...bkn ambil terus cuma ambil kat dunia jerrr...skg dia dok tunggu aku kat pintu syurga...beruntungnya aku...Alhamdulillah..heheheh...

No comments: