Thursday, November 18, 2010

POKKE, DEDALU BULUH, KERIS TERBANG DAN DELIMA KEBAL

Walaupun telah banyak rintangan yg aku tempuhi untuk memcari keempat..empat barang ini..namun aku masih lagi mencari...dah banyak org contact aku pasal barang ini..tp buat masa ni masih lagi belum berjaya...aku masih mencari.....

Pokke              : haiwan yg dikatakan boleh mengubati penyakit Aids

Dedalu Buluh   : sejenis pokok tumpang yg tumbuh atas buluh selalunya buluh kuning, ada byk jenis dedalu tetapi aku mencari dedalu Api-Api @ Tek-Tek @ Bara.

Keris Terbang : Yg dimaksudkan keris terbang ni bukan nak cr yg boleh terbang saja..kalau sesiapa yg ada keris yg dpt bergerak sikit pun dah kira ok..janji sapa-sapa yg suruh dia ikut itu yg penting...

Delima Kebal  : Kalau sesiapa yg ada batu kebal ker pun boleh..atau delima air merah pun boleh..

So kepada sesiapa yg berada di luar sana ada mempunyai barang2 ini jangan segan silu blah call kami. InsyaAllah kena dengan harganya kami beli. Sila hubungi  En. Mad 0134251795

3 comments:

megatmawardi said...

ada lagi . siapa?. Aku la.

Asmadie Anuar said...

cisssss..

Atika Natasha said...

eh p0kke ke haiwan yg ubat aids tu?bkn ade nama lain ke...
pelik dan musykil..hihi