Sunday, December 26, 2010

PERSONA JADI KERETA POLIS DI UK

Banggakan bila sebuah negara yg besar..maju menggunakan produk Malaysia..ya semestinya harus dibanggakan..akan tetapi bukan nak perlekeh tp serasanya ini adalah kenyataan..sbb bapak aku sendiri menggunakan Waja UK spec mmg sedap beza dari waja tempatan..so kat situ aku buat kesimpulan berkemungkinan kualiti kereta nasional akan dibuat berbeza bila ianya hendak dieksportkan ke luar negara... kenapa? aku tak pasti tp berkemungkinan nak memenuhi spec yg ditetapkan negara pengeksport kot atau nak jd status...hanya Allah dan pengurusan Proton jer yg tahu....bak kata pepatah "Kera dihutan disusukan, anak dirumah Kelaparan" aku bukan bermusuhan dgn kereta nasional bahkan aku sendiri berpuas hati dgn Gen2 aku cuma kekadang terasa seperti tidak adil....tu jer...

No comments: