Sunday, February 13, 2011

APA YG MEMBAHAGIAKAN AKU

13 hb Feb - Ahad...Apa yg megembirakan aku, pagi ni aku buka Facebook..aku lihat di wall aku..kenalan-kenalanku...sahabat-sahabat aku..sanak saudara ku..masukkan entry depa...nmpk mcm mereka semua dalam situasi yg teramat gembira dan teramat bahagia...adakah mereka hanya sekadar berpura-pura utk menutup kegelisahan mereka ataupun mmg benar mereka gembira..bersama anak..bersama sahabat..malah ada yg tidak sabar menunggu hari bahgia...cemburu benar aku dengan mereka..sebab aku walaupun bersahabat...walaupun berkeluarga..walaupun cukup segala..namun masih aku rasakan kekosongan dan kegelisahan dalam hidup aku....

Aku bersahabat tp kebanyakan sahabat aku meninggalkan aku...
Aku pernah ada anak tp Allah lebih menyayangi anak aku..
Aku beristeri tetapi ketidak adilan memisahkan kami berjauhan..
Aku ada rumahtangga..malangnya Suri tidak sentiasa bersama...
Adakah ini satu ujian..Serasanya mmg ini satu ujian..
Tapi sampai bila...Sampai tahan mana..
Hanya Allah sahaja penentunya...
Serasanya aku tahu apa yg akan megembirakan aku..
Semestinya isteriku sentiasa bersama dengan aku...

No comments: