Thursday, January 31, 2013

Hobi Baru 2013

Assalamualaikum...sahabat semua...

dah lama dah tak msk entry dlm blog ni...mesti member2 yg selalu masuk frust punyer..kan yerlah tak dak entry baru kalau mcm ni lama..lama sure tak berminat lg dah...sorry la sahabat sekalian sejak dua menjak ni setelah isteri dah dpt tukar dari Sabah blk kepangkuan suaminya yang tercinta ni...jd kurang rajin nak msk entry br dlm blog ni..almaklum lah...dulu mgkn sebab boring..tak dak org nak borak...skg dah berteman.. sooo.. ehemm..ehemm..jer la... tp untuk tahun baru ni...aku dah ada satu hobi baru...hehehhe...tp ramai dah berhobi mcm aku ni..iaitu ambik photo...sbenarnya kerja ni dah lama dah...sbb kat sek pun jd jurufoto yg tetap dan berpencen...cuma aku takdak kamera yg canggih...tp thn ni aku dah dpt beli kamera DSLR... walaupun second hand..dan modelnyer agak lama dan tak secanggih yg skg ni..tp kualiti still setanding dgn yg ada skg ni..cuma bergantung pada sepandai mana aku nak setting kamera aku....almaklum baru nak belajar..susah gak nak handle DSLR ni terutama kalau pakai mod Manual...tp apa pun kena belajar...kalau pakai mode Auto jerrr....baik beli yg Mirrorless nyer kamer... senang..so...mulai hari ni..apa saja photo yg bagi aku paling cun dan berkualiti aku akan muat turun dlm blog ni...so enjoy dan kalau ada komen atau tunjuk ajar silakan...SAYA BUDAK BARU BELAJAR....
P/s : dulu aku mengajar anak murid...skg ni anak murid aku plak ngajar aku snap foto... almaklum masing2 ada kelebihan masing2 janji jgn kedekut sbb Ilmu Itu Hak Allah...aminnnnn....

No comments: