Friday, February 1, 2013

KAWASAKI Z250 NAKED

Kawasaki Z750...Z800.. mmmmm tak mampu.. mmg tak mampu Z750 lebih kurang RM80k...Z800 plak RM47k...Z1000 plak RM73k... haaaaaa....kalau tak mampu beli jer yg mampu tak payah nak susah menanggung hutang byk...terkini di Indonesia dan akan dijual di Malaysia...KAWASAKI Z250..harga di Indon tebih kurang RM16k....mgkn sampai di Malaysia dlm RM23k...ok la tuuuu...aku pun kalau berkesempatan ingat teringin gak nak beli Z250 nihh..yer la aku ni pendek...sooo kalau Z750...800..1000 mgkn tak sampai kaki kotttt....hehehe.....kalau sapa yg berhajat nak beli naked tu...sabar kejab.. tggu Z250 mai Malaysia..tgk dgn mata kepala dulu rasa bekenan beli...kalau tak Yamaha ada...Honda ada...Naza pun ada...hehehehe....

7 comments:

Anonymous said...

Awat mai malaysia mahai sgt2...

Asmadie Anuar said...

Tah ler bro agaknyer dgn cukai skali la kot...hehehe

Anonymous said...

handsome moto ni..tak sabar tunggu masuk msia

Anonymous said...

Kalaulah harganya macam di indon...

Muhd Syafiq said...

mahal dari cbr 250r...ingat kan murah kalau keluar kawasaki 250 naked...

Anonymous said...

Mahal la bro nak guna byr br1m

Anonymous said...

dari amik moto nie..baik amik blade 650..harga baru 21k...